Candy GOF 166

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy GOF 166 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

tkoppelaar 09-05-2011
Geschreven voor: Candy GOF 166

Mijn ervaring met deze wasmachine is heel erg slecht. Wij hebben deze machine een jaar gehad tot dat deze op 3 Maart 2011 volledig is geexplodeerd. De machine is tijdens een regulier was programma volledig uit elkaar geklapt.
De trommel is opengescheurd, de kast ontzet, het beton blok wat stabiliteit moet bieden is naar buiten geslingerd, de dek plaat lag onder aan de trap en de motor was nog aan het centrifugeren wat zeker tot brand had geleid als we niet thuis waren geweest.

Mensen koop deze machine aub niet ze zijn levensgevaarlijk! Ik denk dat de foto's voor zich spreken.

King Hendrik 22-02-2009
Geschreven voor: Candy GOF 166

Heb deze Candy GOF 166 nu 3 weken, en in grote lijnen een prima werkende en bedienbare machine.

Ondanks zijn 6Kg trommel is de kans redelijk aanwezig dat deze trommel stil blijft staan alleen bij het wassen.

Vooral als het merendeel van de was uit spijker broeken en of werk kleding bestaat (dit in verband met water opnemen van deze stoffen).

Niet vol is zeker bij deze machine aan te bevelen.

De motor is op dit punt niet sterk genoeg.

Bij een normale was program (30-40 graden) is deze in 90 minuten klaar.Top.

Hendrik